tirsdag den 30. oktober 2012

Julekort med Memory Box

Jeg er blevet helt vild med Memory Box dies.
Helle Åbyen og jeg gik i krig i sidste uge og fik lavet en masse julekort med de her skønne jule træs dies fra Memory Box. Så nu har hun glimmer i hele hytten...(undskyld søde Helle)

Jeg har pyntet træet med halvperler og bling bling.

Bagkortet er embosset med forskellige embossing folders.

Oven på den embossede baggrund har jeg brugt glitterkarton til at bryde det ellers meget hvide kort.


 Træerne er skået ud i sølvkarton.

Tak for besøget og rigtig god aften.

4 kommentarer:

Birgitte Høgh Steen sagde ...

De er viiiiildt flotte, jeg vil gerne låne.....pleeeease

Heidi sagde ...

De er rigtig flotte og skal love for du får lavet noget, total kreativ :-) Helle sahl og jeg har købt en sille så nu må vi igang også

KFE Design sagde ...

De er da helt fantastisk flotte. Det giver så meget når man embosser baggrunden og da du så ogsåhar på det øverste lag, ja så kan det ikke blive bedre.

Helle Åbyen sagde ...

Glimmer eller ej..... de blev da vildt flotte. Tror det meste af glimmeren er ved og være væk, så håber snart du kommer igen :-)